Meest gestelde vragen

Wanneer we je bestelling ontvangen, gaan we er meteen mee aan de slag. Aangezien wij gepersonaliseerde items verkopen, maken we alles speciaal voor je wanneer je iets bij ons besteld en daardoor duurt het gemiddeld ongeveer 3 tot 5 werkdagen voordat we je bestelling verzenden. Heb je je bestelling sneller nodig? Laat dit ons dan eventjes... Read more
Published in: Verzending en Levering

Tijdens het afrekenen heb je de optie om een account aan te maken. Wanneer je dit doet, kun je altijd de status van je bestelling opvragen en ook makkelijker een tweede bestelling plaatsen. Ook kan je via deze link een account aanmaken:

Published in: Mijn account
Zolang je bestelling nog niet verzonden is, is dit geen enkel probleem. Neem in ieder geval zo snel mogelijk contact met ons op wanneer je verkeerde gegevens hebt ingevuld, zodat we dit kunnen veranderen in ons systeem. Wanneer het verzendlabel reeds aangemaakt is en/of je bestelling al onderweg is, kunnen we dit helaas niet meer... Read more
Published in: Verzending en Levering
In de meeste gevallen verzenden wij onze bestelling met Track&Trace, tenzij je bestelling door de brievenbus past. Wanneer Track&Trace beschikbaar is, staat de code altijd vermeld in de e-mail die wij verzenden op het moment dat we je bestelling hebben verzonden.
Published in: Verzending en Levering
Wij gebruiken DPD, DHL Parcel en PostNL voor de verzending van onze bestellingen. Binnen Nederland wordt 95% van de bestellingen de werkdag na verzending geleverd en vrijwel iedere zending heeft een Track&Trace code om ze zending te volgen. Zendingen die met de reguliere post worden verzonden hebben helaas geen Track&Trace. Wanneer je bestelling klaar is voor verzending, krijg je van ons een... Read more
Published in: Verzending en Levering
Je kunt bij ons afrekenen met de meest voorkomende betaalmethodes zoals iDeal, CreditCard, Bankoverschrijving, Belfius, Sofort, ING Homepay en Bancontact. Alle webshop betalingen worden afgehandeld door onze betaalprovider Mollie.
Published in: Betaling
Door het verven van de taarttopper, is de topper niet meer “food-safe”. Het beste kun je dit oplossen door het deel van de steker dat je in de bruidstaart wilt prikken, een klein beetje in te wikkelen in vershoudfolie. Dit werkt hetzelfde als dat je bijvoorbeeld verse bloemen in je taart prikt.
Published in: Productvragen
Natuurlijk! Aangezien we alle designs zelf maken, kunnen we ook vrij gemakkelijk aanpassingen doen. De meeste kleine aanpassingen kunnen we zonder bijbetaling voor je doen echter voor grotere aanpassingen kan het zijn dat we iets extra moeten rekenen. Stuur ons voor meer informatie gewoon even een e-mailtje of chat met ons via Facebook... Read more
Published in: Productvragen
Dat is erg vervelend! We doen altijd ons best om alle items zo goed mogelijk in te pakken en garanderen dat hij heel de deur uit gaat, maar helaas komt het weleens voor dat er gedurende de transport iets mis gaat. Neem in alle gevallen eventjes contact met ons op en dan zullen we zorgen dat het netjes wordt... Read more
Published in: Verzending en Levering
Stuur ons in dat geval even een mailtje of neem contact op via Facebook Messenger op onze Facebook pagina https://www.facebook.com/epicwoodNL/
Published in: Productvragen
To Top