• Altijd lage verzendkosten van €2,95 per bestelling
  • Handmade with Love
  • Achteraf betalen met Klarna
Webwinkel Keurmerk

    Garantie en klachten

    Placeholder

    Garantie en klachten

    Heeft u een probleem of een klacht?

    Allereerst, een klacht is natuurlijk heel vervelend. Niet alleen voor ons, maar in de eerste plaats voor jou!
    Bij Epic Wood doen we er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar mocht er onverhoopt een keer iets niet in orde zijn dan horen we dat heel graag! We gaan dan ons uiterste best doen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Stuur ons even een mailtje, chat met ons via de Livechat of stuur ons een WhatsApp berichtje en we komen zo snel mogelijk bij je terug.

    Dus is er iets niet in orde, stuur ons even een berichtje zodat we er samen uit kunnen komen. 

    Bedenktijd/retour

    Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Uitzondering maatwerk

    Producten die je in onze webwinkel koopt die op maat volgens de door jou ingevoerde specificatie gemaakt worden (eigen namen, eigen design etc.) vallen niet onder het herroepingsrecht. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

    Geschil

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »