• Altijd lage verzendkosten van €2,95 per bestelling
  • Handmade with Love
  • Achteraf betalen met Klarna
Webwinkel Keurmerk

    Meest gestelde vragen

    Placeholder

    Meest gestelde vragen

    Op deze pagina vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Heb je een andere vraag? Neem dan eventjes contact met ons op via Whatsapp, Facebook of e-mail en we komen zo snel mogelijk bij je terug.


    Veelgestelde vragen

    1.1 Hoelang duurt het voordat mijn bestelling verzonden wordt?

    Wanneer we je bestelling ontvangen, gaan we er meteen mee aan de slag. Aangezien wij gepersonaliseerde items verkopen, maken we alles speciaal voor je wanneer je iets bij ons besteld en daardoor duurt het gemiddeld ongeveer 3 tot 5 werkdagen voordat we je bestelling verzenden. Heb je je bestelling sneller nodig? Laat dit ons dan eventjes weten.

    1.2 Wat zijn de verzendkosten?

    Bij Epic Wood hanteren we lage verzendtarieven.
    We rekenen de volgende kosten voor verzending van je bestelling:

    • - Verzending binnen Nederland: €2,95
    • - Verzending naar België: €5,95

    1.3 Ik heb per ongeluk een verkeerd adres ingevuld. Hoe pas ik dit aan?

    Zolang je bestelling nog niet verzonden is, is dit geen enkel probleem. Neem in ieder geval zo snel mogelijk contact met ons op wanneer je verkeerde gegevens hebt ingevuld, zodat we dit kunnen veranderen in ons systeem. Wanneer het verzendlabel reeds aangemaakt is en/of je bestelling al onderweg is, kunnen we dit helaas niet meer aanpassen.

    1.4 Kan ik mijn bestelling volgen via Track&Trace?

    In de meeste gevallen verzenden wij onze bestelling met Track&Trace, tenzij je bestelling door de brievenbus past. Wanneer Track&Trace beschikbaar is, staat de code altijd vermeld in de e-mail die wij verzenden op het moment dat we je bestelling hebben verzonden.

    1.5 Met welke verzendmaatschappij verzenden jullie?

    Wij gebruiken DPD, DHL Parcel en PostNL voor de verzending van onze bestellingen. Binnen Nederland wordt 95% van de bestellingen de werkdag na verzending geleverd en vrijwel iedere zending heeft een Track&Trace code om ze zending te volgen. Zendingen die met de reguliere post worden verzonden hebben helaas geen Track&Trace. Wanneer je bestelling klaar is voor verzending, krijg je van ons een e-mail.

    1.6 Welke betaalmethodes accepteren jullie?

    Je kunt bij ons afrekenen met de meest voorkomende betaalmethodes zoals iDeal, PayPal en CreditCard. Ook kun je je bestelling achteraf betalen via Klarna. Alle webshop betalingen worden afgehandeld door onze betaalprovider Mollie.

    1.7 Ik wil graag een taarttopper met kleurafwerking. Is het veilig om in mijn taart te prikken?

    Door het verven van de taarttopper, is de topper niet meer “food-safe”. Het beste kun je dit oplossen door het deel van de steker dat je in de bruidstaart wilt prikken, een klein beetje in te wikkelen in vershoudfolie. Dit werkt hetzelfde als dat je bijvoorbeeld verse bloemen in je taart prikt.

    1.8 Ik heb iets leuks gezien in jullie webshop, maar zou het graag nét iets anders willen. Kan dat?

    Natuurlijk! Aangezien we alle designs zelf maken, kunnen we ook vrij gemakkelijk aanpassingen doen. De meeste kleine aanpassingen kunnen we zonder bijbetaling voor je doen echter voor grotere aanpassingen kan het zijn dat we iets extra moeten rekenen. Stuur ons voor meer informatie gewoon even een e-mailtje of chat met ons via Whatsapp of Facebook Messenger.

    1.9 Mijn bestelling is kapot aangekomen

    Dat is erg vervelend! We doen altijd ons best om alle items zo goed mogelijk in te pakken en garanderen dat hij heel de deur uit gaat, maar helaas komt het weleens voor dat er gedurende de transport iets mis gaat. Neem in alle gevallen eventjes contact met ons op en dan zullen we zorgen dat het netjes wordt opgelost.

    1.10 Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Producten die je via onze webwinkel koopt worden op maat gemaakt en gepersonaliseerd met de informatie die je hebt doorgegeven tijdens het plaatsen van je bestelling. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De koop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

    1.11 Ik heb een andere vraag

    Stuur ons in dat geval even een mailtje of neem contact op via Facebook Messenger op onze Facebook pagina https://www.facebook.com/epicwoodNL/ of Whatsapp via +31765321003

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »